Utmaning/S.Studion


I sista minuten skickade jag in ett kort till StämpelStudions skisstävling. Jag har scrappat IGEN!!! :-)
... men det är kul att inte hålla på med en och samma stil hela tiden.

Här är deras skiss ...





Stämpelstudions Inspirations Blogg

Så här blev kortet mitt:




Ny utmaning finns att fundera på i min blogg:

Utmaningsbloggen

Kom igen, det skadar aldrig att gissa!!! :-)

... och nu kan du också läsa mer om hur "Inchies-swapen går till"


Klicka på kyckligen!!! :-)

Kramis
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: Annika E

Kortet blev jättefint!! Härligt stämpelmotiv! :-) kramis

Postat av: Sanna

Hejdu! Ska vi prenumerera på varandras bloggar vi bloglovin? Puss. (:

2009-02-16 @ 17:39:30
URL: http://ssjolund.blogg.se/
Postat av: cina

Ett försenat hjärta får du av mig - varsågod att hämta det i min blogg :)

kram

2009-02-17 @ 01:09:30
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback