Inchies


Hej alla pysselglada!

En "Inchies" (inch) är endast 2,54 cm. Ett mycket litet kort blir det, och en verklig utmaning att göra.
Jag har tidigare haft swappar (byten) i teman som Natur och Halloween. Av dessa har jag sedan gjort små tavlor. Nu funderade jag på att ha en swap med Påskmotiv. Är det någon som vill vara med och byta??? :-)

exempel: gör du 5 inchisar och skickar till mig så får du 5 tillbaka som andra har gjort.

Det är ca 7 veckor till påskveckan, så tid finns!



Hur många som ska göras beror på anmälda, men det blir MAX 10 st.
Hur man dekorerar är helt frivilligt.

Är du intresserad, så kommentera här i bloggen, även om du har frågor etc.



Här ovan är det kort jag har gjort från en swap med inchisar med temat Halloween. Jag har alltså satt ihop dem efter att jag har fått inchisarna från alla som varit med i swapen. Finns det fler tips om hur man kan använda dem eller förvara dem så skriv gärna här i bloggen. Alla har ju sina stilar och det blir läckert att ha dem tillsammans. :-)


Kram
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: scrapamy

Javisst jag vill gärna vara med och göra inchies säg bara till det ska bli jättekul! KRAM

2009-02-15 @ 16:48:58
Postat av: Stamparina

Va roligt!!! Och man kan alltså dekorera dem som man vill, de behöver inte vara stämplade.

Kram

Stamparina

Postat av: Anita/AniLi

Låter kul. Men jag är lite alfabet på detta med"Inchies" så jag behöver nog lite mer info om hur man bäst gör sådana. Såg att du hade gjort som ett rutsystem när du var på Stämpelboden en gång(snart ett år sedan). Är det så man ska göra?

2009-02-15 @ 22:38:42
URL: http://www.anilisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback