Snälla, snälla ...


... ge mig fler timmar på dygnet!
Jag hinner ju ingenting!
Visserligen så har jag njutit av finväder mm i helgen, men när vardagen kommer tillbaka imorgon så måste ju sysslorna skötas också ... pyssel får hela tiden komma i andra hand.

Jag ska skjutsa på min son till Sävsjö i morgon bitti.
Fixa etiketter
Tvätt och lite annat ...
Och hinner jag ska jag göra färdigt några kort till Stämpelbodens blogg!
Så håll tummarna för det :-)

I fredags var vi ute på torpet och njöt av sommarvärmen.
Caroline plockade flera buketter blommor, vi fiskade och åt en härligt god pastasallad.




Det ser ut att bli lite sämre väder framöver ...





...men för mig är det ju egentligen perfekt eftersom jag ska jobba tisdag, onsdag, lördag och söndag natt.
Det är lite lättare att sova om det inte är för varmt :-)

Hoppas att det ska komma lite pyssel här i bloggen snart!

Kram
/Carina


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad glad jag är att "se dig här i bloggen". Alltid kul att veta vad du har för dig. Hoppas att du snart får tid för pyssel och datorn.

kram Annika

Postat av: Lisa - InkyWings

Kram vännen - springer förbi här och ser hur du har det. ;-)



Prognosen för Rälta är REGN REGN REGN över midsommar... jippi.... not.

2009-06-18 @ 16:51:21
URL: http://lisainkywings.blogg.se/
Postat av: Caroline!!!

hej mamma det var skönt att det skulle bli kallare de dagar du sulle jobba...hehe...det var fin bild på mig i alla fall

//Caroline

2009-09-07 @ 15:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback