Scrappasug

Sugen efter att scrappa har kommit tillbaka, äntligen. Jag började på en Lo på maran i Rottne i höstas, och har alltså inte gjort något sedan dess. I tisdags fick jag den färdigt, fniss. Det är min son och min väns son som fick hela världen att luta i Halmstad 2008. Anledningen till att jag inte blivit färdig med denna är att jag inte kommit på någon bra text. Jag har fått hjälp av både Annika och Ann-Marie. Stort tack till er!!! :-)



Jag har inte fått in scannern på bra inställningar ännu, så LO-n ser mycketgrumligare än den är i verkligheten.

*

Jag tackar ELLIS för en mycket trevlig award. Jag ska försöka hinna dela ut lite awards till några av mina favoriter inom kort!!!



Idag ska jag börja packa till en mycket efterlängtad träff med mina allra närmaste pysselvänner. Träffen är hemma hos Annika i Jönköping. Åhhh, det ska bli så underbart att träffas och helt sagolikt att komma iväg och göra något för MIN skull. Det har varit allt för mycket nu med jobb, jul, nyår, födelsedagar, barnkalas mm. mm.
Sådana här tillställningar unnar jag alla!!!

I eftermiddag ska jag iväg och shoppa några små presenter - hemlisar än så länge alltså.
Jag ska följa med  en av mina söner till frissan, så han får rätt look! :-)
... och så ska jag handla, laga mat, tvätta och städa i vanlig ordning, för ni ska inte tro att allt detta är fixat tills jag kommer hem på söndag - även om min gubbe är GULD värd, måste ju tilläggas. Om han väljer att spendera mycket tid med barnen istället för hushållssysslor, så får man ju ändå tycka att det räknas som nytta också. :-)

Kramis
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Den här layouten blev hur bra som helst ju! Gillar fotot jättemycket.



Ja i helgen ska vi ha en riktig måbra helg, vi kommer få en massa härlig energi tror jag. (även om det finns risk för att vi sover för lite...)

kram ANnika

Postat av: Jaana

Du har ju fått denna award av mig med....

KRAMAR i massor !

2009-02-03 @ 23:15:28
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback