Valentine´s day ..


... blev riktigt trevlig.
Vi bakade pizza - som jag får visa bilder på sedan, jag fick rosor av gubben - massor av kramar och pussar för dem, tittade på melodifestivalen och som "gammal" hårdrockare får jag väl rösta på H.E.A.T., vi tittade på filmen "Tropic Thunder - som nog var en av de sjukaste filmer vi sett - men Robert Downey Jr. är ju nominerad till en oscar för bästa manliga biroll, hmm. :-D. Jag vet inte, jag är skeptisk!!!
Hade tänkt att pyssla också, men fick "bara" ihop en ATC, som jag inte riktigt vet vad jag ska kalla???



Rosor från gubbsen ....



Kram
Stamparina

Kommentarer
Postat av: annmari

Va kul att du fick en trevlig kväll. Här firade vi dottern 16 år så det blev också trevligt



kram

Postat av: AnnikaS

Det låter som en riktigt härlig alla hjärtans dag!

ATCn kanske kan heta, I väntans tider...

kram Annika

2009-02-15 @ 16:21:13
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback