AWARDER delas ut


Reglerna för denna award:

1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
Jag har fått två den senaste tiden:





JAANA

*

ELLIS


*

2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.

3. Nominera minst 7 andra bloggar.

Annis ... för en mycket trevlig och underhållande blogg
Camilla ... som jag hoppas hinna uppdatera snart igen, så vi kan följa hennes läsning
Mette ... en av mina scrapidoler
Papermaze ... färgsprakande / lockande
Lisa ... en härlig blandning av pyssel och vardag
Jaana ... får tillbaka en award av mig. Love her!!!
Ann-Mari ... för hon är en mycket flitig bloggare

Det får bli mina val denna gång :-)

4. Länka till dessa bloggar i din blogg.

5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

... det ska nu göras, och så bjuder jag på ett nyskapat kort ...



Kram
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: Annika E

Så mycket fint du gjort! Härliga kort och LO:er! Hoppas allt är bra med dig! Sköt om dig! kramis

Postat av: annmari

tack gulle dej :-)

2009-02-07 @ 22:19:38
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Setterfreak

Du är grym.... Älskar ju dina maskningar och bakgrunderna kan man inte se sig mätt på....



Kram Setterfreak

2009-02-09 @ 08:22:44
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Grattis till att DU har fått denna award! :-) Så välförtjänt så-å-å!!! Och TACK så jättemycket för att du vill ge den vidare till mej! Glad!!!

2009-02-09 @ 10:31:45
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Annika/ Stämpelboden

Du gör som vanligt helt fantastiska kort......du é bara så duktig.

Kramar

2009-02-17 @ 00:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback