Lite om allt möjligt

Full fart, varför är det alltid det?

I helgen var jag och gubben i alla fall i Helsingborg och vilade upp oss. Jag fick en hotellvistelse av honom i födelsedagspresent!!! Gott var det och såååå lyxigt. Champagne, jordgubbar, frukost på rummet, ryggbiff på kvällen, strosa runt som man vill, ingen som ropar "mamma - mamma - mamma" och inga trumljud från Rockband!!!
Dessvärre blev jag sjuk på hemvägen och fick stanna hemma från jobbet ett par nätter ... feber och förkylning!

Förra helgen var jag på mässan i Partille, både lördag och söndag var jag där. Lördagen innebar ren shopping med vännerna, men på söndagen hjälpte jag även Stämpelboden att inspirera lite kunder. Jag hade väldigt kul hela helgen, men jag var så trött när jag kom hem ... hemvägen var ju så tråkig att köra, 25 mil utan att ha någon att prata med :-/
Jag fyndade en hel del i nya stämplar, papper, penslar och annat kul.

Nu är det dax att packa igen ...

På lördag ska jag på pysselmara i Rottne. En klar fördel är att det bara är 4 mil dit! :-)
Vad ska jag packa? hmmm???
Jag köpte i alla fall en fiffig väska i Partille som får plats med en hel den grejer.
Så här ser den ut:



Söt va?

Jag fortsätter med min RAKLÅDA som jag visade för ett tag sedan här på bloggen. Det första namnet jag drog var:
Ulle som fick detta kort av mig:



Hur jag gjorde det kom jag inte ens ihåg, men jag tänkte att jag skulle ge mig på att testa tekniken igen inom kort.
RAK-lådan ser ut så här, så ni minns, fylld med namn på pysselvänner runt om i landet!



Jag har nu dragit ett nytt namn, eller rättare sagt dottern har gjort det och vem det blev är en hemlis än så länge!

Helgen efter maran i Rottne jobbar jag, men helgen därefter ska jag på ännu en mara och den är i Alingsås! Jag kan inte minnas hur många gånger jag varit i Alingsås detta år, men det är rekord!!!

I boken som jag nu läser nämns också Alingsås, hehe ... 350 meter från stationen i Alingsås ...
Kanske inte ska skriva mer ifall det är något annan som tänk att läsa boken?




... ska nog krypa ner och fortsätta i den nu :-)
Efter maran i Alingsås ska jag försöka hålla mig hemma på helgerna!!!

Ha det bra alla och sköt om er!

Kram
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det härligt med alla turer till Alingsås, på maran ska vi ha kul igen!

kram Annika

Postat av: annmari

Nästa gången måste jag försöka komma med. Är allt lite avundsjuk på dig/er.

Härligt med en egen helg med gubben. Det behövs med en massa tjatande ungar hemma.



kram

2008-10-16 @ 17:46:07
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: fynda kläder

Fynda billiga kläder i min blogg! :)

2008-10-16 @ 17:55:00
URL: http://fyndaklader.blogg.se/
Postat av: yoli

Vilket läckert RAK-kort... kan gissa Ulle blev dunderglá!! Ja, nu är det inte jättelångt kvar till maran - å då ska vi ju leeeeka!! yiihaaa...



kramen damen

2008-10-18 @ 01:11:43
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Annalee

Hej! Jag undrar bara om du fortfarande säljer adressetiketter. Jag har beställt av dig tidigare och skulle gärna vilja göra det igen! :)

Hör gärna av dig, tack.

Mvh,

Annalee

[email protected]

2008-10-18 @ 21:50:48
URL: http://aleelin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback