VÅR KOM NUUUU ...

... fast barnen har det roligt i snön så klart. Så här mycket snö
har vi inte haft på hela vintern!
... men någon liten rödhake viskade i mitt öra att våren är på väg :-)

Det som göms i snö kommer upp i tö!
- Kanske mina snödroppar och krokus som blommade förra söndan?
- Kanske motorvärmarkabeln som jag körde ifrån häromdagen?
- Kanske några pengar man glömt var man stoppat dom... ehh önsketänkande!

image171

Min son Martin är i Trysil och för första gången står han på ett par slalomskidor
.... hoppas jag för jag har inte pratat med honom än :-)
Han kom upp igårkväll och kommer hem på lördag. Jag önskar honom allt gott.
Bild hämtad från Internet:

image172

Jag tackar ännu en gång för det nymalda kaffet från Halmstad jag fick
av mina goa pysselvänner förra helgen. Det var såååååååå gott!
Kram
/Carina

image173

Kommentarer
Postat av: am

Inte undra på att min packning var tung om denna lilla goding fanns i kaffepaketet med ;-) Synd att jag inte gillar kaffe
Här är det mesta av snön borta igen, så här går det inte att åka pulka

Postat av: Carina själv

hehe... om man grävde lite i paketet flög han upp
och sa "HEPP"!!! :-D
Kram
/Carina

2008-03-25 @ 15:25:42
URL: http://stamparina.blogg.se
Postat av: Christine

Kan man få såna godingar i kaffet!! Var köper man det.:)
Här har vi massa med snö, har skottat hela förmiddagen. Ska skapa lite hade jag tänkt men får se om man orkar är ganska trött i armarna.
Ha en bra dag

2008-03-25 @ 16:04:52
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: AnnikaS

Sicken goding det fanns i kaffet!
Hoppas att du har det bra i snön, här kommer det bara mera hela tiden. Men visst borde våren vara på väg nu?!
kram Annika

2008-03-25 @ 19:12:55
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback