Pysselträff i Alingsås

En sådan underbar dag jag haft tillsammans med alla likasinnade vänner! :-) ca 50 personer var vi på "maran" i Alingsås som Stämpelboden anordnade. De närmaste jag hade runt mig vid bordet var Jaana, Annika, Sara och Milo - som vi alla gjorde vårt bästa att skapa, inspirera och bli inspirerade :-) Annika vann förstapriset på lottdragningen och Milo vann första pris på korttävlingen. GRATTIS TJEJER! Sen vann vi alla varsitt pris på våran "inträdesbiljett ... eller vad man ska kalla det för. Jag vann eyelets i olika färger och former.

Jag hann inte pyssla så mycket. Jag fick färdigt en LO till Skisstävlingen Mariante hade ordnat och så ett DT-kort.
Här är layouten! Min son kom hem från Hultsfred idag, mycket trött och smutsig, men sååå glad. Han hade mycket att berätta, om liveuppträdande, jobbet han haft och alla underbart roliga människor han träffat.



Jag höll i två demos på maran. På den första visade jag hur man kan använda VersaMark dynan och det tillsammans med "Dyeinks", brayer, glossy-paper, chalks mm. Sen visade jag också inkade bakgrunder. Nästa demo var maskering och spotlight-tekniken.
Puck demade CuttleBug och Bind-It-All och YooRee demade olika pennor.

Tack till alla på Stämpelboden för allt jobb ni lagt ner. Extra tack till matmor som fixat så god och aptitlig mat till oss. :-)

Kram /Stamparina


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Tack för all fin inspiration du ger i din blogg - du är fantastiskt duktig och har din alldeles egna stil! Har varit fräck och härmat ditt studentkort, hoppas det är OK ;-) Kolla min blogg om du vill se min tolkning.

Postat av: Sara - SaGam

punchinellan passar perfekt till denna LO:n! Tack för trevligt sällskap och alla "lånade saker"

2008-06-16 @ 22:34:51
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: annmari

hade också velat vara med, får försöka med det nästa gång

2008-06-17 @ 18:45:33
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Anita/AniLi

Du har så rätt i det du skriver, en härlig dag bland pysselvänner och en trevligt arrangerad mara.

Gillar din LO, blev fint med punchinellan!

2008-06-18 @ 15:35:11
URL: http://anili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback