Här händer det!!!

Nu ska jag berätta att det händer lite grejer även i små samhällen som är värt att notera :-)
Jag bor ju i en liten by i Småland med ca 1000 invånare och det inräknat hela socknen, landsbygden runt omkring så att säga. Inte ska jag nu nämna de två morden de senaste åren onej, de hoppar jag över, men jag tänker berätta lite om vad som händer just här och nu ... idag, och vad jag har för planer osv. Här kommer min lista ...

* Igår var jag på sjön Allgunnen och tog en Gädda på 2,2 kilo :-)

* Idag sprang det tjurar på Nygatan i Rörvik ... fröken på skolan var i panik!!! :-D

* Det piper och piper ifrån talgoxe-ungarna på vårt altanstak.

* Idag på mötet på jobbet fick jag beställning på SJU kort!

* Idag har jag anmält mig till en pysselträff i Rottne som äger rum den 18 oktober

* Jag har skaffat ledigt när det är Partille-mässan den 4-5 oktober

* Jag ser verkligen fram emot pysselmaran i Alingsåsden 14 juni, det är ju nästa helg!!!  :-)

* Jag ska ikväll ha en lång och mysig pysselkväll! :-)

Jag hittade ett VIN som fick min att tänka på en kär vän ... Ni som känner henne vet vem jag menar! Detta var en nyhet och det smakade mumma kan jag lova :-)
image213
Det roliga var också, att etiketten ser nästan "Distressad" ut efter konstens alla regler :-)
Sååå vacker! Precis som ML själv :-)

Här är Roger, men glöm inte, det var jag som tog gäddan!
image215

och här är lite nya kort jag har "moffat" ihop :-DDD


image216
Ett kort till min kära kollega Bodil :-)


image218
ett beställnings-kort :-)

Mer kommer snart!!! :-)
Kram Carina




Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilken härlig lista du gjort! Tycker det var jätteroligt att du fått beställning på så många kort. Korten du gjort var jättefina.
Jag håller med dig om att etiketten på vinet var lika underbar som ML själv.
kram Annika

Postat av: annmari

Kul med beställningskort. Har själv sålt 5 st på jobbet till stident och konfirmation.
Ett ML vin måste jag också prova

kram am

2008-06-03 @ 22:00:39
URL: http://annmari.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

se där ja, det blev lite uppdaterat till slut! fint som vanligt

2008-06-04 @ 23:17:16
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: L8

Här händer det grejer vill jag lova. Kanonfint bröllopskort! OM jag någon gång gifter mig kan du väl lova att du gör ett sånt till mig ;-)



Kram L8

2008-06-07 @ 11:22:50
Postat av: Cina

Vilka fina kort! Bröllopskortet var såå vackert. Jag grubblar på hur kortet till lillasyster ska göras :)

Grattis till fisken - du skulle ju varit med min M och dragit upp stora firrar :D

kram

2008-06-08 @ 21:48:03
URL: http://dreamcatched.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback