Lite blandat, pyssel och annat :-)


Hej alla goa pysselvänner.
Jag fick ett tips om att man kunde använda gamla VHS fodral till sina
pysselgrejer. Vilken bra idé, jag har en hel del och nu behöver jag inte sträcka
mig åt höger och vänster för att nå de saker jag mest använder.
Jag hoppas att ni ser vad jag har valt att använda mina till?

Det bästa var att jag kunde förvara mina paletter med distressfärger på
ett sådant sätt så att det inte kommer in damm. Det man duttar i paletten kan man ju
använda flera gånger. Sen har jag ju en ask med distresser där jag inte
blandar i vatten i s.a.s.

Mallar har jag och det är utklippta motiv som behövs när man ska maska.
Skönt att slippa klippa ut ett och samma motiv flera gånger - allt går att spara :-)

image149


Här är min ask med Distress Refill och en VHS ask med paletterna i
- där jag plockar upp färgen med vatten och pensel.

image148


Detta är lite grejer som jag gärna vill ha nära mig på pysselbordet.

image147



När Mattias köpte armband till flickvännen bad han mig slå
in paketet på nytt när vi kom hem. Så här ska det se ut,
inte tramsigt med blommigt och guldigt papper och
fula presentband.

image146



Herr SID, min busiga MainCoon

image145


Carro ska ha kalas, men är man katt så får man tåla
att alla ballonger fastnar på en :-DDD

image144


Caroline var sjuk för ett tag sedan. De nätterna sov hon hos mig med
en hel ARMÈ av gosedjur.

image150

Nu ska jag pyssla, ha det så gott!
Kram Carina - Stamparina

Kommentarer
Postat av: Annika E

Smart förvaring med videofodralen! Hoppas allt är bra med dig! Kramis!

Postat av: Anita

Va smart med VHS fodralen ! Måste jag testa.
Mysig dotter du har, gissa hur många kramdjur vi haft hos
oss (5 barn) ? Det var en härlig tid. Nu ligger dom i kartonger på vinden.
Kramar Anita

2008-02-12 @ 20:12:47
URL: http://anili.blogg.se
Postat av: netha

Ordning och reda, är kuligt att fixa med.
Hoppas dottern din kryar på sig och att ballongerna släppt katten. ;-)
kramis på alla hjärtans dag.

2008-02-14 @ 10:46:26
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: Sara - SaGam

se där ja, det blev ju ett rejält gäng vhs-fodral! gillar ordning gör jag. ska också fixa en lådda att spara mallar i...har klippt vissa motiv många gånger...

2008-02-15 @ 13:15:57
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback