Bakgrundsklabb

Nu var det länge sedan jag klabbade med bakgrunder!
Den här tekniken inspirerade
Inkywings-Lisa mig till och lite
då och då tar jag fram mitt "evighets-bakplåts-underlägg"
och klabbar ihop dyeinks med vatten. (sprayflaska)

Just nu kör jag gärna med Impress-dynorna, eftersom de färgerna
är lite mer glada och skarpa, annars går det ju lika bra
med Distresser och Adirondackarna!!!


"The Milky way" kanske man kan kalla denna?!
Katten som undar om det verkligen finns mjölk där uppe!



Lindansöser upp i det blå - kanske tur att de har sina paraplyer, man
vet inte vad de kan få i huvudet annars!



Ops, scanningen blev så ljus, annars är det ett ljusrosa kort som "stomme"!
Den fräcka stämpeln är köpt hos "Papermaze"



...också ett ljusrosa kort som stomme.
Nu får jag lägga undan detta klabb ett tag, för jag har några viktiga projekt och swappar att ägna tiden åt! :-)

Kramar
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: Annika E

Så jätteläckra kort! Bakgrunderna var så härliga! Ha det gott! Kramis!

Postat av: AnnikaS

Snyggt!!! Det är så kul när man tar sig tid att leka lite, undrar varför man gör det så sällan?!

kram Annika

2008-08-20 @ 15:16:45
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: annmari

Lindansarkortet sitter på min anslagstavla nu :-)



tack vännen min

2008-10-19 @ 21:18:55
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback