Åter på banan! :-)

Allt är väl inte riktigt sig likt efter min jobbiga datakrasch, men det mesta börjar ordna upp sig. H-disken med alla mina foto och bilder på mina kort finns kvar, men jag kan inte titta på dem än - jag kan starta dem i min gamla dator för framkallning etc. Scanningen på mina kort är inte riktigt som innan, men jag hoppas att de i alla fall blir så bra, att jag kan fortsätta inspirera!?
Mitt etikettprogram finns inte alls mer, så jag håller på att lära mig lite annat - och jag har lyckats till viss del, det stora problemet är att allt tar 7 gånger så lång tid, men skam den som ger sig.

Här kommer lite kort jag pysslat ihop medan jag var helt datalös ....


Liten fe från Stämpelboden



Samma fe, träden är från Cherry Pie (inköpt hos Papermaze)
Det ursnygga pappret (svarta) är också från Papermaze.



Stämplar och papper från Stämpelboden



Allt material från Stämpelboden



Allt material från Stämpelboden



....samma här, från Stämpelboden!



Detta är kortet som var med i senaste "Scrapbooking mm" tidningen.


Nu ska jag börja pyssla med lite mer höstinspirerat! :-)

Kram
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Hallå där, inte HÖSTinspirerat än, jag vill ha sommar lite till!!! Korten du gjort när du varit datorlös är sanslöst fina allihop, men det andra kortet är enligt mig ändå i en klass för sig.



kram ANnika

Postat av: Stamparina

okey då, men julkort har ju börjat tillverkas, hehe, så varför inte liiite löv och svamp mm? :-D

Tack för den fina kommentaren!

Kram

/Carina

2008-08-17 @ 19:56:38
URL: http://stamparina.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

Lika underbara kort som vanligt. Jättekul om vi kunde ses på maran (oM det inte blir snöstorm igen ;)) visst kommer jag till partille. Kramiz

2008-08-17 @ 21:01:55
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Ulle

Underbart som vanligt, beundrar verkligen din stil på korten och dina idéer. Hoppas att vi träffas snart igen. Det var trevligt att träffa dig på boden sist. Hoppas att du trots min virriga förklaring hittade till Balders Hage... :-)

Kram

/Ulle

2008-08-18 @ 08:11:02
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka fina kort speciellt de med en fe på! Super söta!

2008-08-19 @ 07:21:54
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Elenor

Jättefina kort, gillar Stämplebodens stämplar! =)

Gillar dina bakgrunder på de två första korten, snyggt! =)

2008-08-20 @ 11:39:54
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback