VÅR äntligen


VÅR i luften! Studsmattan är uppe - ungarna glada och studsiga
och ... uppstudsiga.
Inne är det också vår bland pysselsakerna. Städat och fint på skrivbordet
och några färdiga alster har kommit till.

En gåva till min kollega som är en riktig husvagns-spätta :-)

image177
Här är hon och dottern och kvällskissar de båda vovvarna.


Jag tänkte att jag skulle försöka avskriva myten om att ProMarkers är platta
och tråkiga att färglägga med.
Det syns förstås mer i verkligheten ... som vanligt!
Arbetar man riktigt vått med pennorna är de lättare att blenda i varandra.
Stämpeln är lånad av Ann-Marie Roos.
image178

image179


Grinden köpte jag på Sävsjömässan av StämpelStudion.
Flickan är en av mina äldre stämplar - Stampendous. Även här
har jag färglagt med Pro Markers.
image181

... mer kommer strax
KRAM
/Carina



Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vad underbart att se att du pysslar vännen! Dessa promarker pennor tycker jag är underbara. Ibland tycker jag om när det är riktigt platt och färgstarkt och då passar de mig perfekt. Jag hoppas att de som ratar pennorna kan tänka att de är ytterligare en färgläggningsteknik.
kram Annika

Postat av: Sara - SaGam

Här lyser det av härliga vårkort. Det är så fantastiskt
med alla vårliga färger tycker jag. (försöker förtränga att vi hade en helt vit miljö utanför fönstert när vi vaknade i morse...)

2008-04-07 @ 20:19:01
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback