TÄVLA med mina filmkort!!!

Jag har gjort 5 kort som ska representera varsin film. Var med och gissa filmtitlarna så har du chansen att vinna lite stämplar av mig. Jag kommer med ledtrådar lite då och då, tills någon gissar rätt på alla.
Du får gissa om ifall du ändrar dig.

Kommentera gärna i bloggen om korten, men skriv inget om filmtitlarna där, då är du genast diskad.

MAILA dina svar till: [email protected]

Ledtråd nummer 1 =
Det är en svensk och fyra utländska titlar.


Film nummer 1:

image80

Ledtråd: Claris Starling heter tjejen på bilden


Film nummer 2:

image81

Ledtråd: Inte en ren film, men mysigt har de!


Film nummer 3:

image82

Ledtråd: Spelades in 1961och det var porrigt tyckte många.


Film nummer 4:

image83

Ledtråd: Det fattas en pojke på bilden som nu har hunnit bli 18 år. :-)


Film nummer 5:


image84

Ledtråd: Ja, denna var svår, men om jag säger så här:
Bilden har en dubbel betydelse. Ni tänka:
Vad gör tjejen på bilden, jo hon .....
för det andra:
Kan ni början på soundtracket talar den också om vad tjejen gör.
Sångarens namn börjar på R.



Lycka till!!!

mvh
Carina/stamparina



Kommentarer
Postat av: Jaana

Ok; jag gör ett försök, fast det är rena chansningar: 1.När lammen tystnar 2.Dirty Dancing
3. Änglar finns dom ? 4.Harry potter 5.pretty in pink....Hoppas att jag har nåt rätt i alla fall....:-D

2007-09-18 @ 22:25:10
Postat av: Joachimhilde

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback