Scrapkurs

Nu börjar det dra ihop sig. Den 26 mars startar jag och min goda granne en scrapbooking kurs. Vi har bara två anmälda, men vi erkänner att vi var lite sent ute med lapparna. Till hösten fortsätter kursen i Sävsjö med förhoppningsvis fler deltagare. Det är lite nervöst men superkul! Det positiva med få anmälda är förstås att de kan lära sig fler saker på kortare tid. Vi är ju trots allt 4 tillsammans, så trevligt kan vi ha ändå :-)
Hoppas att jag hinner scrappa en LO ikväll, först måste jag till Alvesta med sonen min - han ska pierca sig i ögonbrynet :-/
KRAM Carina

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

HURRA!! Roligt att ni kommer igång med kurserna.
2 är en bra början.... du ska se att ni blir fler med tiden!

Ehhrrmmm, pierca sig i ögonbrynet.... HUA!!!

Postat av: AnnikaS

Stort lycka till med kurserna!!! Får väl ta en fortsättning med rubberstamping oxå kanske?
kram Annika

2007-03-16 @ 17:47:34
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: elsamaja

Jag var på kurs hos scraphönan i Laknäs i februari, jag var SJÄLV ena dan med henne, snacka om att jag kunde få full uppbackning, sen kom hennes svägerska Det var såå trevliga dagar

2007-04-20 @ 00:55:48
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback