Städat!

Hej alla :-)

Jag har inte kommit åt mitt skrivbord på ett par veckor. När jag gjorde de sista julkorten fick jag sätta mig i köket istället. Bordet har hela tiden fyllts på med paket, julkort - båda mina egna och andras, Carolines saker som hon bara går in och lägger här så fint, tidningshögar mm!
Idag har jag äntligen städat och sorterat undan sakerna till sina platser. Hoppas att du ser skillnaden? Yippie, nu kanske inspirationen kommer tillbaka också. Scrappat har jag inte gjort sedan i somras, men nu börjar jag allt bli sugen igen.
Kram Carina (stamparina)

image128

image129




Kommentarer
Postat av: annmari

Oj vad tomt det blev, så har jag det aldrig hos mej ;-)

kram

Postat av: L8

Oj vad duktig du är på att röja. Mitt skrivbord behöver också en rejäl rensning men av någon konstig anleding så blir det inte av :-D

Kram L8

2007-12-27 @ 10:24:56
Postat av: Lisa - InkyWings

Hej i pysselhörnan!! :-)

Kikar in och önskar GOTT NYTT ÅR!

Kramar från "norr".

2007-12-31 @ 15:18:36
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: netha

Gott >Nytt År och så välstädat du har det, mitt bord är kaos jag måste städa.
Kramis

2008-01-01 @ 19:38:04
URL: http://nethas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback