Ninas skissutmaning


Idag har jag haft en underbart trevlig pysseldag med Amy
(Scrapamy). Jag passade på att bli riktigt utmanad av Ninas skiss då jag "scrappade" ihop ett kort. Jag brukar alltså inte scrappa kort så ofta ... som ni vet! :-)

Skissen kommer från Ninas krumelurer och konst (igheter)

*


... och så här blev min tolkning:




Jag berättade för Amy att jag tagit en konstig bild på Carro häromdagen. Det ser ut som ett öga på kinden. Kan någon förklara vad det är??? Får kontakta alla duktiga fotografer!!! :-)



Är det en skugga på kinden med en snöflinga framför?
Är det en reflektion?
... eller ett spöööööke? :-)


Kramis
/Stamparina



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul att du hittade till min blogg! Så mycket fint det var här inne också! Massor med fina kort!



Kram!

Postat av: Nina

Åh, vilket sött kort!! Tack för att du ville leka med mig!



Jupp, gissar också på att det är en skugga...eller ett spöööke ;)

2009-02-13 @ 21:05:44
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com
Postat av: Caroline!!!

hej mamma jätte fin hemsida lovar!!!!!!Den ninas skiss det kortet du gjorde med den skissen var väldigt fint men alla andra också!!!!!

2009-02-14 @ 13:26:43
Postat av: Anita/AniLi

Men du, vad fint kortet blev! Igelkottarna är bara sååå söta! Visst kan du scrappa!

Önskar dig en skön helg!

PS. kommer du ner till Gbg mässan?

Kram

2009-02-14 @ 15:46:20
URL: http://www.anilisblogg.blogspot.com
Postat av: AnnaKK

Absolut ett spöke!!! 8-X



Nä, jag vet faktiskt inte hur det där har gått till...? Det kan nog vara ungefär vad som helst!? Synd att det förstörde det i övrigt jättemysiga fotot lite grann, men det går eventuellt att retuschera bort. :-)



Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

2009-02-14 @ 16:52:55
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: petraso

söt tolkning1 nä d brukar inte scrapa kort du är brayers färgmästaren!!!! Fattar inte hur du får till färgerna så snyggt

2009-02-15 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback