Utmaningar


Sista veckan på Online-utmaningarna som jag har tillsammans med 9 andra pysseltjejer. Slutspurten alltså!!!
Dessa är de kort som jag hittills gjort :-)



Utmaningen ovan är att göra ett traditionellt julkort i bästa "Jenny Nyström anda". Det var grejt att sitta och klippa ut alla embossade motiv framför TV-n . Jag passade på att stämpla upp flera ex av allt, så jag har till flera kort.




WOW, va kul det var att göra nåt annat än jukort, ha! Utmaningen är att ha med "saker" som börjar på n,e, t, h, a, och här ser ni Nötter (som hänger i palmen), Elvis förstås, Twist som han dansar, Hawaii eller Hulahulatjej eller Hibiskus, Aloha.

Samma utmaning nedan:



... fast jag är inte nöjd med gåvorna de bär med sig, funderar att byta ut dem mot guldpluttar?
Nasaret, Eyelets, Tre vise män eller tindrande stjärnor, Hus eller Högtid, Allmosor (gåvor).

    

Två ATC: Den första skulle vara svart-vit och den andra i naturfärger.

.... fortsättning följer, jag har ännu en del utmaningar att klura på :-)

Kramis
/Stamparina




Kommentarer
Postat av: Jaana

Flitig som en myra är du och massor av inspiration hittar jag här, somm alltid !



Du är bäst,

Kram Jaana

Postat av: Lärke

De blev fine, tycker jag!!!

2008-12-04 @ 19:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback