Birds

Ikväll har jag varit på fågelklubbens möte i Värnamo, och har fått ta del av brorsans fantastiska upplevelse och bilder från resan i Sibirien sommaren 2008. Bilder jag tyvärr inte kan dela med mig av här och nu, men håll till godo av dessa foton som är tagna av honom. Den första bilden man får fram om man söker på Google "Birds Lars Peterson" är denna....
TRASTSÅNGARE!




http://vafk.se/
Vill ni se mer av hans foton så klicka in på galleriet och titta efter LP.

Tofsmes ....




BLÅMESEN... lite extra intressant för mig eftersom jag har den som tatuering :-)~




De läckra islomarna :-)




Kram
/Stamparina

Kommentarer
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in på min sida, en ny lite annorlunda design ligger uppe, välkommen!

Postat av: AnnaKK

Hejsan!



Jättefina foton!!! Reser han jorden runt i jakt på fåglar? :-)



Svärfar nämnde häromdagen att han hade sett en hel flock med tofsmesar, och jag trodde att jag aldrig hade sett nån sån. Men nu har jag! ;-) (Även om det ju inte räknas när det bara är på bild - men skoj att få se hur en sådan ser ut iallafall!).



Här spöregnar det idag igen, så något Huseby blir det INTE... Suck! Men... Ja, vi kanske ska ta oss en sväng dit tillsammans nästa år istället!? :-D



2008-11-14 @ 09:37:36
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: annmari

vill också kunna ta sådana fågelbilder. Han är duktig han brorsan



kram am

2008-11-14 @ 16:00:46
URL: http://annmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback