MÄSSAN!!! Yippie

Jag har varit på Pysselmässa i Sävsjö med en del av mina
pysselvänner i helgen. Det har varit en helt
underbar helg med många goa skratt, mat, kreativitet
och gemenskap! ;-)
Mina påsar var ganska tunga efter mässan. Det är så kul att
plocka upp alla grejer och visa varandra vad man har lagt sina
småpengar på ... ehhh .. nu ljuger jag så
jag tror mig själv! Småpengar kommer man ju tyvärr inte
så långt med. Ni som är insatta kan ju räkna ut bara vad
mina kassar kostar. Här är min lista ...

Två sorters blommor, bruna och svarta
Gulbruna löv
Cookie Cutter dies Nesting Hearts
Blommor som ser ut som tunn spets
Många fina stämplar
7 Impressdynor (ej med på bild)
6 gummiark
Duttar
Hålgörare :-)
Pearls
Grungebord som man själv kan stansa ur
Flera Bazzill
Bazzill och stämplar som jag ska använda till DT-kort (
Stämpelboden)
(TACK ´n Peel gåva från Annika)


image170


Ja, nu ska här skapas.

Först vill jag GRATTA två vänner som fyllt åt ...


GRATTIS min vän Camilla som fyllt 40 år :-)

image164


och pysselvännen Cina som också har fyllt år!


image166
Färglagt ned ProMarkers på Glossy Paper


Kommentarer
Postat av: Cina

Och jag blev så glad över det fina kortet. Och glossypapper som du tipsade mig om hur man gör - tack kära du :)
Glad Påsk !
*kramar*

Postat av: Camilla

hejsan och tack för det fina kortet!
Ska ta med det till jobbet och sätta på min plats. Det är flera som har klagat på tjurfäktaren som jag har där, kanske dags att byta mot något finare!!

2008-04-14 @ 00:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback