Tokpysslat

I veckan satt jag och tok-pysslade som bara den, men det var bara under ca 1 ½ dag, sedan har det varit fullt upp igen. Sjuka barn, jobb, en del filmtittande på helgen, besök hos mamma i stugan, och så har jag varit helt fast med att lyssna på talboken "Män som hatar kvinnor" av Stieg Larsson, läst av Reine Brynolfsson. Ikväll ska jag avsluta boken! :-)

Här är lite kort som kom till under mitt tokpysslande ...



En stämpel designad av Ann-Marie Roos och finns hos Landstoken.


    
Ett beställningskort till en tjej som fyller 16 år.
Pinuppan är från Papermaze.



Jag har precis fått den här underbara stämpeln av min goa pysselvän Cina! TACK!!!
Även den från Papermaze.










Ett litet trolskt Stämpelboden kort! :-)



Penny Black tar jag fram ur gömmorna ibland. Tänkte kanske försöka
sälja lite kort och tror att dessa (även den under) kanske går hem
hos folk?!







Clearstamps, stämplat med Impresser på Glossy Paper.
Även på kortet här under med Vallmo.




Jag är inte riktigt kompis med min scanner just nu och inte blir det
perfekt med kameran heller, suck!!!

Nu är det dax för boken igen :-)

Kramis
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Åh vad härligt att ha de andra två Stieg Larsson böckerna framför sig. De är verkligen sååå bra!



Det låter härligt med tokpyssel, massor av fint blev det ju.

kram ANnika

Postat av: Jaana

Jättehärligha kort och så många olika stilar; kul att se ! Sköt om dig vännen !

2008-09-01 @ 18:43:02
URL: http://annuenpysselblogg.blogspot.com/
Postat av: netha

Grymma kort och som Jaana säger olika kort och det gör det ännu roligare att titta på.

Bra jobbat.

Kramis

2008-09-01 @ 18:59:57
URL: http://nethas.blogspot.com
Postat av: Annika

Snyggt jobbat! Kolla in min blogg så får du se en sak :)

2008-09-01 @ 20:44:05
URL: http://detaljerna.blogspot.com
Postat av: cina

Åh så många otroligt fina kort du gjort. Roligt att se att du hunnit pyssla också.

Båda korten med fågelstämpeln är SÅ vackra. Skönt att jag valde rätt :)

kramar

2008-09-01 @ 23:14:46
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Pia

Oj oj oj såå mycket fint. Och så många olika stilar. Du är verkligen så superduktig på att göra kort och jag tror inte det blir några problem att sälja dem.

Kram

2008-09-02 @ 09:02:46
URL: http://pijo.pijo.blogspot.com
Postat av: Maggan

Kortet till Danielle var väldigt uppskattat, hon blev jätteglad för det!!!



/Maggan

2008-09-03 @ 01:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback