Spring is in the air




Hej, men vad kan det här vara för ljuvligt??? :-)

Nu är det 4 veckor kvar till påskveckans start. Jag hoppas fler vill vara med på min Inchiesswap. Hur man gör dessa kan se på denna länk:
INCHIES

Här är en tavla jag gjort av en tidigare swap med temat Natur:



REGLER: Gör 8 st inchisar med temat PÅSK och skicka till mig tillsammans med ett frankerat kuvert senast den 1 April. Anmäl dig till mig först på [email protected] senast den 23 mars!!! Adressen får du när du anmält dig.
Du kommer att få 8 ichisar tillbaka, tillverkade av andra anmälda.

Här kommer ett par "enkla" kort, som man kan "slänga ihop" som sista-minuten-kort. Fler kort kommer snart upp i Stämpelbodens Blogg, så håll utkik.



*




Här nedan är ett kort från förra året i spotlight-tekniken:



Idag har jag varit ute en liten sväng och letat vårtecken. Några små knoppar och strå hittade jag. Jag har sett att det kommit upp ännu mer i en del av grannarnas trädgårdar, här hos mig brukar det komma lite senare:

  

  




Jag betsäller fler droppar nu!
Snödroppar ...
Tödroppar ...

Kramar
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Hej!



Här är all snö borta från marken nu, och trädgården är full med snödroppar - har sådana nästan överallt! :-)

Postat av: AnnikaS

Du är så duktig på att ta fina kort! Här känns det verkligen som att våren är på ingång idag, solen skiner och det är så härligt. Har suttit ute en stund med en kopp te och solat näsan, sååå härligt.

kram Annika

2009-03-09 @ 15:17:47
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Setterfreak

Fusk!!!

Inga snödroppar hemma hos mig!! :-( PÅ gamla stället och i stugan fanns det miljoners (liten överdrift kanske, men bara lite....) Men mina tulpaner börjar att visa sig så smått.... Skall försöka att göra lite inchisar, men jag måste köpa ny skärmaskin då Katt-f....Tofflan släppte ner min fina maskin i golvet så den gick i många fina bitar.....srämde livet ur en gjorde hon oxå då det var mitt i natten....trodde min gamle hund skulle få hjärtinfarkt tillsammans med mig....

Härliga enkla kort......

Kram Ulle/Setterfreak

2009-03-10 @ 15:58:26
URL: http://setterfreak.blogg.se/
Postat av: Puck Stämpelboden

Massor,massor,massor av fina kort

Kram Puck

2009-03-10 @ 19:42:30
Postat av: Carolina

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-07 @ 11:16:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback