Hej hopp!

Hej hoppsan sa!

JA! Idag har vi äntligen tagit tag med storstädningen av Carolines rum. Det gick fortare än vad vi hade hoppats på. I helgen ska hon ha ett litet pyjamasparty för några av sina vänner. Jag tror det blir max fyra tjejer med Caroline inräknat. Hon har planerat detta hela veckan och det ska bli kul att se hur de organiserar ihop detta utan att jag är med. Jag har dock lovat att stå för maten, hon är ju bara nio år.


Jag är tillbaka i Stämpelbodens designteam efter ett litet uppehåll kan man säga. Jag har saknat dem mycket och är otroligt stolt över att göra kort till dem. Korten sätter de sedan upp i butiken och är också med på mässor och maror för att inspirera. Superkul!!!

STÄMPELBODENS BLOGG


Jag har suttit och lekt lite - mellan dammsugning, sortering och tvätt.
Ett kort som kanske inte är riktigt färdigt ännu ??? men jag var bara tvungen att testa min nya stämpel och visa upp den här. Jag tycker de är så söööta dessa "Whiff of Joy" ... (endast flickan)



(... hon är väl inte på väg att slänga kakorna i ån? Det finns säkert fler broar som hon kan gå över för att ge dem till en vän!)

... och mera lek - med några av mina gamla textstämplar och de nya vackra vingarna från Papermaze.




*

Tack kära Cina för denna AWARD!!! Du är toppen! :-)



Mina nomineringar kommer inom kort ...


Glöm inte fundera på Påsk-inchisarna. Tre är anmälda nu!
Klicka på kycklingen! :-)




Kram
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Godagens!



Vad roligt att du har återupptagit jobbet för Stämpelboden. :-)



Hoppas dotterns pyjamasparty blir kul och lyckat på alla sätt och vis! 4 låter lagom många - de kommer nog att låta som 10-15 stycken ändå!? ;-)



Trevlig fredag och helg, vännen! :-)

Postat av: cina

Vilka fina kort. Och det översta var verkligen gulligt! Antar att du "maskat" med flera olika stämplar. Du är drottningen över maskering och alla fina bakgrunder sådetså

2009-02-20 @ 12:26:17
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Lisa - InkyWings

Kram och vad kul att du är tillbaka hos Stämpelboden.

2009-02-23 @ 21:20:10
URL: http://lisainkywings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback