Vårsol ...


... och lite moln och friska vindar idag, visst ärdet skönt att kylan - snön - halkan är borta!!! :-)

Prognos för min hemkommun den här veckan:




... och stämmer det så är jag bara glad att det blir moln på onsdag, för då sover jag "heldag"! Jobbar alltså tisdag och onsdag natt.

På fredag ska jag packa till pysselmaran som jag ska till på lördag. Inte så långt bort är den heller - Rottne, och det är Landstoken som anordnar den.
Hoppas få några kort gjorda, för här är det ingen rusch på pysslandet precis.

Sonen har fortfarande några uppgifter att ta igen (omprov bland annat), förutom de som ligger på schemat framöver, men en glad nyhet är ändå att han kom in preliminärt på sitt första hands val - Teknik. :-)
Det är ändå lite skört fortfarande och vi kämpar på med läxläsning!

Martin fyller 16 år nästa fredag. (1 maj)
Min andra son Mattias fyller 18 år fredagen efter, så här firas i dagarna .... nio! :-/
Lördagen den 9 maj - då ska vi ut och äta gott!

Här kommer lite nya kort:



Kort jag gjort till en utmaning! Jag gjorde kortet av material jag fått av Jaana.




Ett beställningskort!


KRAM alla
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: annmari

Kul med scrappträff. Ett gäng från MiMas kommer dit vet jag. Själv ska jag nog på träff utan för stan på lördag. ordnad av Sara på Brunsons



kram am

Postat av: stämpelboden

Hejsan Tjejen

Hoppas att allt är bra och att du får en härlig träff hos helena.

Jag har skickat lite nya stämplar till dig idag så att du har något att jobba med...hihi

Åker till Avesta på mässa imorgon bitti,kul.

Kramar Puck



2009-04-23 @ 23:04:40
Postat av: Chruss

Ah, vad tiden går fort - min fyllde ''fjortis'' nu i veckan och det var ju nyss jag kom hen från BB?

Tiden går rasande fort!



Kika in i min blogg - en award finns där!

Ha en skön helg!

2009-04-24 @ 09:43:56
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hejsan!



Ville bara tacka för en supertrevlig lördag! Hoppas vi kan ses och scrappa snart igen... kliar redan i fingrarna! :)

2009-04-28 @ 16:31:52
URL: http://alaemmeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback