GLAD PÅSK

Påsklovsveckan är igång för fullt och den blandas av diverse aktiviteter. Mest av bakning av chokladbollar, matlagning, tvätt, disk och läsning inför prov med sonen ... och annat rooooligt! :-)
Ibland får man prioritera i livet och den senaste tiden har jag verkligen försökt att hålla mig borta från pysselbordet och prioritera barnen. Snart är det ju sommarlov och då finns det mer tid för hobbies!

Påskinchies-swapen är färdig och så här blev min tavla:




Den 28 mars var den ju "Earth hour". Vi gjorde lite extra mysigt under den timmen vi släckte ner ...



Prickigt Cult-ljus speglar sig i sin lykta.




För att se vad som egentligen döljer sig tog jag bild med blixt också :-)



Räkor, mums!!!!
Gjorde NI något extra mysigt???


Här kommer några av mina PÅSKKORT som jag gjort i år.















GLAD PÅSK ALLA!!!



Kram
/Stamparina

Kommentarer
Postat av: stämpelboden

Fräck som vanligt,kycklingarna på höjden blev min favorit

Påsk kramar från Puck

2009-04-10 @ 10:13:49
Postat av: AnnikaS

Glad påsk!!!

Vilka fina påskkort du har gjort, själv har jag inte gjort ett enda påskkort.

kram Annika

Postat av: AnnaKK

Glad Påsk, vännen! :-)

2009-04-10 @ 12:15:00
URL: http://handerblandander.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan! Härliga vackra vårlika kort! Du är bara bäst på kort-making. Amanda gick på kalas igår och hittade ett mycket passande kort i vår "Carinas-kort"- bank. Det var ett kort med en glad tjej som Amanda skulle ge sin kompis som fyllde fjorton. Vi tänkte ta en Smålandssemester vecka 30 och 31, tänkte då komma vägen förbi och fylla på kortbanken. Saludos!

Postat av: Linda " Rosa chica "

Jag har en tävling i min blogg där du kan vinna en BH från evasunderklader.se

Kika in och var med och tävla :)

2009-04-10 @ 12:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: Anita/AniLia

Underbara kort!

Gillar också kycklingarna på höjden. Roligt maskat!

Jag gjorde ett påsk-kort av inchisarna från swappen. Alla var jättesöta. Kul att vara med!

Anita

2009-04-10 @ 16:15:03
URL: http://anilisblogg.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

Underbara påskinchisar! Hoppas allt är väl i vårvärmen!

2009-04-21 @ 20:25:42
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback