Flyttkort till L8


Hej alla pysselglada och andra läsare!

Här är
Lottas flyttkort, mitt bidrag till en tävling som hon höll i.
Jag, Annika och Jaana delar på första platsen! Himla KUL! :-)



Från och med IDAG är jag med igen! Min dator kraschade ju igen, eller ... den gamla datorn jag hade smittades av en massa hemska virus, som vi inte riktigt kunde få bort, så jag fick ärva sonens dator. Jag tror att den innehöll allt för lite minne. Jag håller på med flera program samtidigt, stora bilder mm så den krachade helt enkelt - processorn bara la av!!! Nu har min kära gubbe fixat en helt ny till mig med mycket minne och gott om plats.

Efter mitt 40 års firande som var i helgen hoppas jag kunna komma ikapp med en hel del pyssel, enda problemet nu är att jag känner mig så himla TRÖTT!!! Det är inte riktigt lika mycket krut i tjejen som det var för 10 år sedan, fniss ....

Jag vill också visa kortet som jag gjorde till Papermaze tävling.
Där stämplar och material jag använt finns att köpa i deras butik.





hehe, måste tillägga! Detta kort här nedanför beställde min kollega av mig, hon skulle fira sin vän eller släkting som fyllde 40 år, men där lurade hon mig. Kortet jag gjorde åt henne var till mig själv ifrån jobbarkompisarna, en jättekul idé kära kollegor! :-)
Inne i kortet står allas namn ...




Kramar
/Stamparina


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Vilka underbara kort! Vilken kul grej att dina kollegor bad dig göra kortet till dig själv, då fick du i alla fall ett RIKTIGT FINT kort. fniss



kram Annika

Postat av: annmari

Vilket smart drag av dina kollegor. :-)

Hoppas du inte blir allt för trött nu när du nått den aktningsvärda åldern



kram

2008-09-22 @ 20:04:06
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: cina

Förstår att du kom på första plats. Superfint kort och lite ovanligare flyttkort!

Och så roligt att få ett sånt vackert kort av sina jobbarkompisar :)

Glöm inte att vila dig lite också vännen!

kraaam

2008-09-22 @ 22:39:07
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Sara - SaGam

men så kul att just ni tre vann!! hurra hurra hurra på alla sätt och vis!

2008-09-23 @ 21:21:15
URL: http://sagam.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hejsan Carina! Jag kommer på lördag istället för söndag, om det går bra. Skulle gärna se om du har några kort över så man kan köpa på sig ett gäng så som jag gjorde förra gången. Jag ringer och kollar vilken tid som passar dig. kramsi

2008-09-25 @ 11:23:49
Postat av: yoli

hej hej kära du... vad underbara kort du gjort... diggar huskortet... Du får alltid klockrena kombinationer av stämplar och texter... :D Jag förstår inte vartifrån du får alla ideér...



Kramen... nu ses vi snart!! Yiippppyyy

2008-09-26 @ 07:31:37
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Chruss

Vilka kort - du gör helt sanslöst vackra bakgrunder Carina!

2008-09-27 @ 22:44:47
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback