Stämpelbodens mara

Stämpelbodens mara i helgen har varit helt underbar!!! Som vanligt sprang jag mest runt och irrade runt, men jag lyckades ändå hinna med att hjälpa några av deras kunder + prata mycket med alla underbara människor där. Och minsann, ett kort pysslade jag ihop. Det var från deras utmaning där man skulle tänka på snö, is, kyla ... och jag vann 2:a pris!!! Ett stort paket med alla möjliga läckerheter fick jag. Yihaa, vad glad jag blev. Första pris vanns av Christine och tredje pris av Milo. Mycket duktiga tjejer båda två!!!

Här är mitt kort som jag fick pris för:



Papper och stämplar från STÄMPELBODEN, på löven - det nya roliga fluffet.


Runt omkring mig vid pysselbordet hade jag vännerna Jaana, Annika, netha, Paula och Julia. Som vanligt var det många goa skratt (ni är underbara). Efter maran, hemma hos Jaana kom jag igång med pysslandet lite och gjorde ett par kort till.



Svärfar fyller 70 den 4 november - och han har oftast många järn i elden, så detta motiv passar honom utmärkt! :-)



Jag kan inte bestämma mig för om detta kort är färdigt eller inte (?), men "less is more" kanske?

Nu har jag samlat på mig hur mycket inspiration som helst och hoppas att tiden räcker till för skapandet också.

Passa på nu också och gå in på min andra blogg! Rösta på ett kort i min "Konst-utmaning" och/eller gör ett kort i temat "Vingar" till min nya tävling.

UTMANINGSBLOGGEN

Vi ses snart här igen, här kommer skapas!

Kram
/Stamparina

Kommentarer
Postat av: petraso

Hej på dig! Kul du hittat min blogg! jag har varit inne på din och varit med i utmaningar i våras....



Du är så grymt duktig på tekniker..... attans fick du sitta med netha och pyssla...grymt avis!!!!



Jag ska på kortmakarens mara!

2008-11-03 @ 07:14:04
Postat av: Jaana

Tack för en underbar helg, du bästaste av Carinor !



Kram jaana

Postat av: AnnikaS

Tack för en härlig helg!!!

kram Annika

2008-11-03 @ 20:32:45
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com
Postat av: Elenor

Vilka härliga kort, gillar stålfarfar, var har du hittat den stämpeln? =)

Snygg design på bloggen! =)

2008-11-08 @ 22:34:41
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Ellis

Tack för tipset om stålfarfar! =)

Ha en bra dag!

2008-11-11 @ 08:07:48
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback