Fantasy - fantasi?!

Ikväll har jag gjort ett sånt där "måste-kort", alltså ett beställningskort!
Inte har jag kunnat använda någon "fantasy" i det, även om jag har försökt att använda
min fantasi ...hmm :-)
Jag tror nog att köparen ändå blir nöjd och glad?!
På tur har jag i alla fall två kort att göra som ska innehålla lite "fantasy",
för att det passar just de födelsedagstjejerna väldigt bra. Hoppas jag nu inte lovar för mycket, hehe.
Tiden är så knapp, och jag är ju en sån där dumming som måste ha klart alla
sysslor först innan jag kan åka på "balen" ....
Imorgon kväll ska jag i alla fall åka på pysselträff så där kanske jag får
ett par kort gjorda :-)
Håll tummarna!

Kramis
/Stamparina

image212

Jag har blivit utmanad av
Annika

3 namn jag går under: Carina, Stamparina, Lillamy
3 saker som skrämmer mig: Att barnen ska skadas ..., Miljöförstöring, Rasism
3 saker jag har på mig: T-shirt, Mattias jeans, halsband gåva av Roger (16-årig bröllopspresent)
3 sanningar: Jag kan sova halva dagarna, jag tycker att "egen-tid" är väldigt viktig, jag är bra på att laga mat :-)
3 saker jag verkligen vill ha: Pengar så att jag kan jobba med min hobby, något kul att se fram emot hela tiden, en lycklig framtid med min familj och mina vänner.
3 bloggar jag utmanar: Lisa, AnnikaE, Mia

Kram
/Carina





Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag tycker att beställningskortet blev riktigt bra! Den vagnen är så fin, kanske jag kan få tigga till mig några sådana eller om jag kan låna den på maran i Alingsås?

Jag håller självklart tummarna för att du får massor gjort på pysselträffen.
kram Annika

Postat av: Annika E

Så jag är utmanad? :-) Drog en lättnads suck när jag såg vad det var för sorts utmaning! Trodde att jag skulle behöva pyssla ihop nåt... ;-) *kramis*

2008-05-28 @ 00:09:26
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Lisa - InkyWings

Hehe.... jag är lite trist och brukar inte anta sånna där utmaningar - men jag har gjort det - på mitt sätt!
Jag har skrivit upp det i min "ska scrappas-bok" och det kommer alltså en LO vilket år som helst med just detta. Tyckte det var lite roligt ändå att scrappa om!
Den LOn kanske dyker upp i Bloggen en vacker dag - vem vet? :-)
Kram på er där nere!!

2008-05-28 @ 16:02:03
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

bestälaren komme rbli nöjd, även om dte inte var ett typiskt carinakort. nä..jag tror inte det blir mara för min del, men vet inte hundra...inte för att det vore skoj eller så, men det är lite annat i livet som också ska till. vi får se.

2008-05-28 @ 21:40:30
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Charlotta

Blir inte den beställaren nöjd... såå, jaa, jag tycker det var görfint i alla fall !

2008-05-30 @ 10:05:48
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Maggan

Hej! Trodde du lagt in Daniells fina kort på din sida! Vill bara säja att hon blev superglad och du fick allas beundran!!!!Jäkla vad duktig du är!!

Kram Maggan

2008-08-31 @ 16:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback