Sommarscrappat

.... fast jag ligger ju så långt efter så det är förra sommarens foton som gäller än.
I Halmstad i år, köpte jag en hårdrockstidning till Mattias. I tidningen låg ett
helt ark med Iron Maiden stickers. Jag fick dem av honom på ett villkor att
jag gjorde nåt fint av dem. Så här är beviset! På lördag åker vi till Göteborg - Ullevi,
för den stora konserten :-)
Detta är förväntans-LO-n!

UP THE IRONS!!!

(bilderna är fotograferade så de är snea och blixten syns i fotona)



NÄRBILD:



Här är några andra LO jag fixat med.
Jag är färdig med Halmstad och Ölandsbilderna 2007, så nu håller jag på att
pyssla med Simrishamn/Skåne. Min mor och jag var där i slutet av sommaren.






Denna LO är från Öland-07. Jag och vännen Jaana diskuterade detta med att
doodla och klippa ut för att använda på sina layouter och detta är ett av mina försök.



Kram
/Carina


Kommentarer
Postat av: mia.t

Jag tycker att ditt "försök" att doodla blev en riktig succé! Ja, den layouten blev helt enkelt superläcker på alla sätt!



//mia.t

Postat av: annmari

Ja nu står du väll och hoppar för fullt kan jag tro. Hoppas det blev som du förväntat dig



kram

2008-07-26 @ 22:12:39
URL: http://annmari.blogg.se/
Postat av: Erlingtine

Your website is extremely interesting

2010-05-27 @ 07:15:09
URL: http://erlingtine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback