Lite nytt av mig ....

I helgen var jag och hälsade på bästisen Jaana och hennes familj. Vi hade sååå mysigt, som vanligt :-)
På lördagen var vi på Stämpelboden, där jag nu blivit DT- och som jag sa till dem - jag får verkligen nypa mig i armen för att förstå att detta roliga verkligen har hänt!

Där träffade vi också Sara och Milla från laget Rubberducks. Vi tävlade ihop i stämpelstafetten november 2007 och kom på en andra plats. Vi delade upp våra priser, fika och pysslade ihop tilsammans med Stämpelboden så klart. Såna här träffar lever man läääänge på! :-)

Jag är nu med i en "Inchies swap". En inch är 2,54 x 2,54 cm, så de är väldigt små och pluttiga. Jag visar inte dessa ännu eftersom de ska vara en överraskning att se för de andra som är med.
Jag har däremot gjort ett kort där jag valt att göra 9 "inchar" av ett enda motiv - för att sedan sätta ihop igen till en bild. Motivet är frånStämpelboden.

image141



Mattias tjej Zara har fyllt 16. Hon är riktigt duktig på fotboll, så detta
kort fick hon av mig. Fotbollarna är utskriva från datorn, se det är ingen stämpel.

image142


En framsida till ett CD-fodral med mina nya stämplar från Stämpelboden.
Allt är färglagt med Pro Makers ...


image143


Kram /Carina

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Visst är det härligt med sådana helger, de lever man på länge!!!

Stämpelboden har valt ut en alldeles utmärkt DT, du är som gjord för det uppdraget!

Korten är jättefina och så läckert det blev med inchiesrutorna av ett motiv.
kram Annika

Postat av: Carina - Ina

Jättefint det som du har gjort. Stämpelboden har gjort ett bra val när dom har valt dig som DT

2008-02-05 @ 10:41:08
URL: http://ecarina.blogg.se/
Postat av: yoli

wow... sååå mycket du hunnit skapa sedan sist...
du är bäst...

Nu har jag också en såndär mirakelpenna.... den som bara glittrar alltså... ska testa den ikväll...

kram

2008-02-05 @ 16:33:38
URL: http://www.yolis.blogg.se
Postat av: Sara - SaGam

tack för en trevlig dag! skönt att höra attdu kom hem väl!

2008-02-05 @ 20:52:07
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Anita

Verkligen roligt att träffa dig i lördags, och redan har du gjort jättefina kort. Gillar den med incharna, liftvarning på den!!

Kram Anita

2008-02-06 @ 21:55:39
URL: http://anili.blogg.se
Postat av: Fredrica

Trollbundenkortet är så fint!

2008-02-24 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback