Tack för alla fina födelsedagskort!

Jag lägger in några i taget.
Här kommer de första .....

image87
Ett underbart glatt och trevligt kort av Jaana. Hon visste också att jag är oerhört barnslig förtjust i blommor och det fick jag av henne + häftiga chipboards. STORA TACK VÄNNEN!



image88
Ännu ett supervackert kort av Jaana med min egen dikt på :-)



image89
Tack mina älskade favvistjejer Sara, Amanda och Andréa och deras bedårande söta mamma Camilla.
Puss på er!



image90
Mycket härligt kort du gjort Pia. Love it! 1000 tack! :-)


Fler kort senare ...


Kram
/Carina



Kommentarer
Postat av: Lordlouisc

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback