Kurser i höst

Anmäl dig till höstens

KORTMAKERI KURS

Jag heter Carina och har stämplat och skapat handgjorda kort i 12 år. Jag är fortfarande lika intresserad av min hobby. De senaste fyra åren har jag också sysslat med scrapbooking. Nu när denna trend bara ser ut att stegra, vill jag passa på att lära ut så mycket som möjligt av det jag lärt mig under mina år som kortmakare.

Kurserna läggs på varannan måndag med start 17/9 2007!

Pris: 150kr första gången, de resterande gångerna 100kr/gång

Plats: Sävsjö; V. Järnvägsgatan 4. Klockan 18:00 - 21:00

Grundkursen innehåller ...


Hur stämplar man, rengöring!


Embossing


Kartong/olika papper


Skärverktyg


Vad ska man välja för stämplar i början


Lager på lager

Du får göra egna kort (material ingår)

Kursen håller på max 5 måndagar beroende på intresset.

Eller ring, sms:a eller maila mig:

mvh

Carina Gustafsson

Lönngatan 10

57001 Rörvik

0705-217647

0382-21006
[email protected]



Kära pysslare runt om i landet!

Jag arrangerar en "Julkorts pyssel dag" den 1 december 2007.

Kvällen innehåller

liten välkomst gåva
Teknik - visning
Utmaning med pris
Fika

(måltid gör vi gemensamt på pizzerian i stan som du betalar själv)

"Först till kvarn anmälan"

Max 20 deltagare

Plats: Sävsjö, scrapbooking affären P&K scrapbooking, Västra Järnvägsgatan 4.

Tid: 11:00 - 21:00

Pris: 200kr/person

Hjärtligt välkomna

Carina "stamparina" Gustafsson



+

Intresseanmälan till Teknikdag, måndag/eller måndagar

12 års erfarenhet ger många roliga tekniker,
nya som gamla.
Maila mig på:
[email protected]


Kram
/Carina


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad kul det låter! Jag önskar att jag bodde lite närmare, då hade jag anmält mig direkt!! Jag hoppas att du får många anmälningar nu och lycka till!!
Kram

Postat av: annmari

Hoppas du får många anmälningar till dina måndag
kram am

2007-09-07 @ 19:05:01
URL: http://annmari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback