En vinnare i Filmtävlingen!

Ja,det har vi!

Tack alla som har skickat svar till mig :-)

Den som skickade de första 7 rätta svaren till mig är LISA BLADH!

STORA GRATTIS! :-)

De rätta svaren är:

Film 1: När lammen tystnar
(På omslaget på filmen ser man en Döskallesvärmare över en tjejs mun)

Film 2: Dirty Dancing

(De dansar i smuts - och är nakna och det är ju också lite smutsigt :-D)

Film 3:Änglar finns dom?

Film 4: Harry Potter

Film 5: Pretty woman
(Tjejen på kortet "Går på gatan" och soundtracket går ju:
"Pretty Woman walking down the streat ...."

 Film 6: Armageddon

Film 7: Tomten är far till alla barnen

Lisa, skicka adressen till mig så skickar jag ett litet paket! :-)

Kram
/Carina


Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Hurra Hurra grattis för i dag fyller du år :)))))
kramis Mia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback