FEM nya 20 * 20 layouter

Jag scrappade en hel del för ett par veckor sedan, men de har inte hunnit visas förrän idag :-) Nu har jag fått hem nya foton från våren och många papper väntas komma till min brevlåda, så jag hoppas att helgen blir en bra scrappa-helg!!! Om några dagar ska jag också ha en "scrap-junta" hemma hos mig och då blir det inspiration, pyssel och glada skratt! Pyssel-livet är underbart :-) Inte sant?
Nu visar jag mina senaste 20*20 layouter och 30*30 kommer snart.
Kram
/Carina

image47
Min mormor och morfar, ska in i mitt BOM album helt klart :-)


image48
Sid har fått ett eget album så här scrappas det katter!


image49
Kanske man ska skaffa ett alum för killar som han :-)))


image50
Caroline min sköna ska nog få plats i hennes eget album


image52
och denna ska iväg till mitt kusinbarn som just fyllt 11 år.

Kram
/Carina

Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Wow vad snyggt :) så himla fint du fått din blogg med :D
hur har ni det?
kramis Mia

Postat av: Annika E

Så snygga! Den där med Johnny Depp blev ju cool! Kramis!

2007-05-31 @ 10:44:48
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Ibrahimana

Really interesting site, thank my friends, have advised.

2009-03-19 @ 12:51:18
URL: http://ibrahimana.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback