Pysslat ännu mer och varit på scapmara

I måndags var jag på scarp och stämpelmara på Stämpelboden i Alingsås. Åh va roligt det var, vill gärna åka på något liknande snart igen!!! Jag fick ett kort och en LO färdig - två halvfärdiga Lo fixade jag till hemma. Nu är jag sjuk och är hemma från jobbet - en riktig sjukstuga är det här, det är bara gubben som är pigg och kry.


image26

Detta är layouten som jag gjorde klar på Stämpelboden. Jag hade ljusparty för ett tag sedan och var bara tvungen att ta ett kort på det vackra ljusbordet.



image27

.... och detta kort blev också klart. Det ingick i en tävling där jag kom tvåa och jag fick en Xyron. Hurra, va kul och bra.


Visar lite mer som jag har pysslat ihop de senaste dagarna :-)
image28


image29


image30


image31


image32

Kram Carina


Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Tjenare!
Superfina kort & LO
Krya på dig

Postat av: Jaana

Du går från klarhet till klarhet.... Tack för trevligt sällskap och så ser vi nu till att träffas s-n-a-r-t igen ! KRAM på dig !

2007-04-12 @ 12:49:23
Postat av: Annika E

Så mycket nytt och tjusigt! Min favvo blev skogsmullar! Kramis!

2007-04-13 @ 20:51:13
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Lisa - InkyWings

Massa snyggt vännen! Önskar vi hade närmare till varandra så vi kunnat pyssla ihop vi oxå! Ska njuta av pysselhelg här uppe nästa helg.
KRAMEN!

2007-04-13 @ 21:44:18
URL: http://lisainkywings.blogg.se
Postat av: L8

Grattis till vinsten! Hade en Xyron som funkade bra tills min brorson fick tag på den :-)

Hittade många fina LOn även denna gång. Favoriterna blev den doodlade och den med snödropparna.

Kram L8

2007-04-16 @ 16:13:25
Postat av: netha

Det var så skojigt att träffa dig irl för första gången och du gör så mycket fint, men jag älskar din egenhändiga dooodling.
Och visst var det kul att just du och jag kom först. :-)
Kramis

2007-04-19 @ 08:37:28
URL: http://nethas.blogspot.com/
Postat av: CarinaG

Självklart! Vi är bäst!!! :-D
Kram
/Carina

2007-04-26 @ 16:20:14
URL: http://stamparina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback